Z rynku FMCG

POLOmarket partnerem programu „Zakupy pod kontrolą”

Środa, 28 lutego 2018
Jak racjonalnie wydawać pieniądze na zakupy spożywcze i jak wybierać najlepsze produkty? Jak gotować wysokojakościowe potrawy i nie przepłacać za składniki? Na te pytania będą odpowiadać doświadczeni szefowie kuchni - Kuba Korczak i Dariusz Kuźniak – w programie „Zakupy pod kontrolą”. Sponsorem i głównym partnerem projektu został POLOmarket, największa polska sieć supermarketów.
Badania GUS pokazują, że Polacy najwięcej pieniędzy wydają między innymi na żywność. Przeznaczana jest na nią zatem ogromna część domowego budżetu. – Ważna jest w tym kontekście odpowiednia edukacja konsumentów. Zależy nam na tym, aby nasi klienci kupowali świadomie i racjonalnie. Dlatego też postanowiliśmy zaangażować się w projekt „Zakupy pod kontrolą” – komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie. - Ponadto od blisko dwóch lat nasza sieć w ramach przyjętej długofalowej strategii rozwija konsekwentnie marki własne. Nasze zaangażowanie w program jest kolejnym działaniem w obszarze wsparcia marketingowego dla nowych wprowadzonych do sieci produktów. Jesteśmy przekonani, że dobrze zrealizowany product placement pozytywnie wpłynie na ich rozpoznawalność, a sam program dostarczy widzom i jednocześnie naszym klientom zarówno rozrywki, jak i użytecznych inspiracji kulinarno-zakupowych. Oczywiście w programie poza samymi produktami lokować będziemy także markę naszych sklepów oraz wybranych partnerów handlowych, pełniących rolę ekspertów w swoich kategoriach.

„Zakupy pod kontrolą” to program prowadzony przez znanych szefów kuchni, specjalistów od wartościowego żywienia – Kubę Korczaka i Dariusza Kuźniaka. Emitowany będzie od 25 marca w każdą niedzielę o godz. 19:37 na antenie TVP2. Eksperci wezmą pod lupę kulinarne i zakupowe nawyki Polaków. W każdym odcinku odwiedzą jedną rodzinę mającą problem z racjonalnym wydatkowaniem pieniędzy na artykuły spożywcze. Przeanalizują jej codzienne menu i podpowiedzą, jak rozpoznać wartościowe produkty oraz jak gotować wysokojakościowe i smaczne posiłki. Odpowiedzą tym samym na pytanie, czy zawsze „więcej” oznacza „lepiej”, czy w ślad za wyższą ceną produktu każdorazowo idą walory smakowe, odżywcze albo zdrowotne.

Widzowie programu będą też mieli okazję przyjrzeć się testom konsumenckim sprawdzającym, czy Polacy rozpoznają smaki produktów i potrafią wskazać ich cenę.

Program „Zakupy pod kontrolą” oparty jest na brytyjskim formacie „Eat well for less” emitowanym na antenie BBC1.

Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju przedsiębiorstwa. Obecnie jesteśmy pracodawcą dającym zatrudnienie ponad 6.500 osobom. 



tagi: POLOmarket , Zakupy pod kontrolą ,