Do mojego sklepu często przychodzą panowie z kartką bądź listą zakupów w telefonie. Jeśli nie znajdą konkretnego produktu z listy, to są skłonni do rezygnacji z zakupów. Ostatnio klient miał napisane na kartce „ciemne kakao” bez wskazania konkretnej marki. Akurat wśród produktów na półce żaden z nich nie miał na kartoniku napisu „ciemne kakao”. Klient musiał się skontaktować z żoną czy może być inna nazwa na opakowaniu. Panowie jednak muszą mieć słowo w słowo napisane jak się nazywa produkt i najlepiej, żeby odpowiadało to napisowi na opakowaniu. I nie może być zamiennika, bo żona poprosiła o tę konkretną rzecz. Podobna sytuacja była z majonezem Winiary, który ma w nazwie słowo dekoracyjny. Pan chciał kupić majonez do sałatki i nie był przekonany do zakupu tego majonezu bo on jest przecież „dekoracyjny”. Czasami niejednoznaczne nazwy mogą wprowadzić ludzi w błąd.
Lilla Świerblewska Właścicielka sklepu w Białymstoku
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.