Firma TBM wprowadziła nowy produkt: Non Stop Gaming – chrupki w kształcie przycisków gamepada
Poniedziałek, 12 lutego 2018
W odpowiedzi na intensywny wzrost rynku gamingowego firma TBM Sp. z o.o., polski producent przekąsek, wprowadziła nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych. Chrupki w unikalnym kształcie przycisków gamepada są obecne na rynku od ubiegłego roku.
Rynek gamingowy od wielu lat dynamicznie rośnie. Według prognoz w 2019 roku wartość rynku gier wideo na świecie osiągnie ponad 118 mld dolarów. Polska nie odstaje od trendów. Z roku na rok obserwuje się coraz większe zainteresowanie grami komputerowymi. Z Polish Gamers Research wynika, że aż 69% ankietowanych polskich internautów to gracze. Największy ich odsetek występuje w grupie wiekowej 15–34 (aż 64%). Grają na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, w sieciach społecznościowych i na konsolach1. W odpowiedzi na te trendy TBM Sp. z o.o., polska firma specjalizująca się w produkcji przekąsek, wprowadziła produkt przygotowany z myślą o fanach gier komputerowych.
Chrupki w kształcie przycisków gamepada
Przekąski są idealnym towarzyszem gamingowej rywalizacji. Dlatego chrupki kukurydziane Non Stop Gaming mają unikalny kształt przycisków pada, a paczka i branding osadzone są w klimacie gamingowym. Chrupki mają smaki papryki i fromage. Produkty w paczkach o gramaturze 70 g można znaleźć w sklepach Intermarche, Auchan, Kaufland i Makro oraz w wybranych sklepach sieci Auchan.
Intensywne działania reklamowe
W 2017 roku do kampanii inaugurującej nową markę, TBM zaangażował czołowego vlogera kojarzonego z grami komputerowymi – ReZiego. Youtuber, który gromadzi na swoim kanale miliony fanów, specjalnie dla Non Stop Gaming przygotował wyjątkowy prank. W 2018 roku ReZi będzie kontynuował współpracę z marką.
Marka Non Stop Gaming była także partnerem PGA Poznań Arena – największych i najważniejszych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej w Polsce. Dodatkowo prowadzona była także promocja w sklepach oraz kampania reklamowa w prasie i w Internecie, w tym m.in. kampania bannerowa w czołowych serwisach dla graczy oraz intensywna aktywność w social mediach. W 2018 roku planowane jest wzmocnienie działań digital oraz kontynuacja współpracy z vlogerem.
1 Badanie „Polish Gamers Research 2016” zostało przeprowadzone przez agencję IQS na grupie ponad 1200 internautów w wieku 15–55 lat metodą RTS na podstawie Omnibusa IQS96.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.