PepsiCo przedłuża partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA
Wtorek, 06 lutego 2018
Firma PepsiCo ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.
Od czasu wejścia w życie umowy sponsorskiej w 2015 roku PepsiCo utrzymywała bliską współpracę z UEFA, angażując i przybliżając kibiców do uwielbianej przez nich piłki nożnej oraz do zawodników. Znakomite efekty współpracy łączącej prestiż Ligi Mistrzów UEFA z popularnością klasycznych marek PepsiCo są widoczne na ponad stu światowych rynkach.
Do jej spektakularnych przykładów należą np. globalna kampania reklamowa chipsów Lay’s z gwiazdą piłki nożnej Leo Messim w roli głównej, czy też Turniej Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do doskonalenia swoich możliwości.
W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Od kiedy Pepsi przejęło organizację ceremonii otwarcia w 2016 roku i zapewniło widzom niezwykłe widowisko z muzyką na żywo, to najpopularniejsze wydarzenie sportowe roku nabrało wyjątkowego, rozrywkowego charakteru.
Marka Lay’s będzie też kontynuować współpracę z Fundacją UEFA Dzieciom. W zeszłym roku współpraca zaowocowała budową sztucznego boiska w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie, dzięki czemu mieszkańcy mogą cieszyć się piłką nożną w bezpiecznym otoczeniu i z doskonałym wyposażeniem.
„Nasza firma od wielu lat znana jest z zamiłowania do piłki nożnej, dlatego też niezmiernie cieszymy się z odnowienia umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA. Nasza współpraca w ciągu ostatnich trzech lat była niezwykle satysfakcjonująca i pragniemy nadal dzielić się piłkarskimi emocjami z milionami fanów z całego świata” – powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo.
„Od momentu dołączenia do grupy partnerów UEFA w 2015 roku, PepsiCo i jej wiodące marki skutecznie wspierają piłkę nożną na skalę globalną. Z przyjemnością będziemy kontynuować naszą ścisłą współpracę w latach 2018-21. Poprzez wdrażanie szerokiego wachlarza działań marketingowych na ponad 100 rynkach, zarówno w Internecie, jak i na opakowaniach produktów, PepsiCo dał się poznać jako doskonały partner dla UEFA.
Zamierzamy dalej wspólnie promować i wspierać na całym świecie niezwykłe wydarzenie, jakim jest Liga Mistrzów. Wprowadzając bardziej rozrywkowy akcent do ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów, PepsiCo z powodzeniem udało się dotrzeć do nowych odbiorców. Mamy nadzieję, że spektakl w Kijowie okaże się równie wyjątkowy” – skomentował odnowienie patronatu Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.
Umowa obejmuje sześć marek: Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® i Ruffles. Działalność sponsorska ruszy wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej 2018 w nadchodzących tygodniach.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.