Marka Harnaś jako pierwsza 12 lat temu wprowadziła na rynek polski loterię typu „instant—win”, w której do wygrania są piwa. Co roku akcja cieszy się dużą popularnością zarówno wśród konsumentów, jak i detalistów. Mechanika loterii jest bardzo prosta – wystarczy kupić butelkę lub puszkę piwa Harnaś ze specjalną etykietą loterii i sprawdzić, czy pod kluczykiem lub kapslem ukryta jest informacja o wygranej.
Loteria jest wspierana przez kampanię reklamową, która startuje równolegle, czyli 1 lutego emisją nowego spotu na antenie największych stacji telewizyjnych - TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz w stacjach tematycznych. Ponadto loterii towarzyszyć będzie pierwsza kampania Harnasia w Internecie, materiały POS w sklepach oraz outdoor.
Nowy spot reklamowy przenosi widzów z Podhala do Krakowa, Warszawy i jak również małego górskiego miasteczka, ponieważ w 2018 r. cała Polska wygrywa z Harnasiem. Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, natomiast zakup mediów powierzony został Initiative Media Warszawa.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=csWzJXNcYD0