Fabryka Cukierków „Pszczółka” wzięła udział w największej i najważniejszej imprezie branżowej na świecie – Międzynarodowych Targach Słodyczy ISM w Kolonii. Tegoroczna edycja zgromadziła około 1600 firm z ponad 60 krajów. Podczas targów zostały zaprezentowane nowości, które w ciągu ostatnich miesięcy pojawiły się w branży cukierniczej.
- Udział Fabryki Cukierków „Pszczółka” w Międzynarodowych Targach Słodyczy ISM pokazuje, że nasza firma nie tylko stale się rozwija, ale również jest coraz bardziej rozpoznawalna na rynku międzynarodowym. Uczestniczyliśmy w tak dużym wydarzeniu, bo mamy realne szanse na pozyskanie nowych klientów. To dowód na to, że polskie produkty, w tym także nasze słodycze, zyskują uznanie na całym świecie. - powiedział Aleksander Batorski, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” sp. z o.o.
Międzynarodowe Targi Słodyczy ISM w Kolonii każdego roku cieszą się bardzo dużą popularnością. Na powierzchni wystawienniczej obejmującej około 110 000 m² w siedmiu halach zostały zeprezentowane cukierki, gotowe wyroby czekoladowe, wypieki trwałe oraz kawa. Była to doskonała okazja do zaobserwowania trendów oraz nowości branżowych.
Otwarcie w ubiegłym roku w Lublinie jednej z najnowocześniejszych fabryk w Europie w sposób znaczący zwiększyło możliwości eksportu produktów, tym bardziej, że teraz oprócz świetnie znanych na rynku karmelków są tu produkowane pralinki, cukierki czekoladowe i galaretki. Słodycze „Pszczółki” można znaleźć na sklepowych półkach w wielu krajach m.in. w USA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Niemczech, Jordanii, Rosji, Łotwie, Czechach, Estonii, Azerbejdżanie, Słowacji, oraz Mongolii. Plany eksportowe zakładają zwiększenie sprzedaży zwłaszcza na rynkach Europy Zachodniej.