Z rynku FMCG

ZPC BAŁTYK na światowych targach słodyczy

Wtorek, 30 stycznia 2018
ZPC BAŁTYK uczestniczą w największych na świecie targach słodyczy ISM 2018 w Niemczech. Gdańska fabryka czekolady prezentuje zarówno swoje tradycyjne słodycze jak i nowości. Światową premierę na targach miała m.in. nowa generacja słodyczy kawowych „Bałtyku” oraz batony energetyczne „BossMan”.
Targi ISM 2018 (International Sweets and Biscuits Fair) odbywają się w Kolonii, w Niemczech. Rozpoczęły się 28 stycznia i potrwają do środy, 31 stycznia. Podczas ISM 2018 swoje wyroby prezentuje 1660 wystawców z 73 państw i ze wszystkich kontynentów.

Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Bałtyk” przygotowały na targi ofertę podkreślającą zarówno historię i wieloletnie tradycje firmy jak i prezentującą potencjał „Bałtyku” w produkcji innowacyjnych produktów nowej generacji. Spośród tradycyjnych wyrobów „Bałtyk” zaprezentował m.in. swoje czekolady, pralinki oraz likworki, wśród których królowały kultowe „Likworki Gdańskie” i „Baltik Vodka”. Po raz pierwszy na arenie międzynarodowej ukazały się także najnowsze likworki „Nalewki Domowe” w smakach tradycyjnych polskich trunków wiśniówki, pigwówki i orzechówki.

„Bałtyk” zaprezentował także najnowsze, innowacyjne produkty zarówno z segmentu słodyczy jak i w kategorii batonów energetycznych. Swoją światową premierę miały „Super Crispy” - chrupki ryżowe w mlecznej czekoladzie, cukierki „Tofi To” o smaku toffi w mlecznej czekoladzie (cukierki te nie zawierają glutenu), czekolada nadziewana „Tofi To” oraz najnowsze batony energetyczne „BossMan” w dwóch nowych smakach. Swoją pozycję na międzynarodowym rynku słodyczy potwierdziły także innowacyjne karmelki „Dulio” z dodatkiem witamin i magnezu.

Zupełnie nową kategorią produktów prezentowanych przez „Bałtyk” okazała się najnowsza generacja słodyczy kawowych, w skład której wchodzą likworki kawowe „Mokka”, czekoladowe „ziarna kawy” „Kofito” oraz czekolada nadziewana „Brandy&Coffee”. Słodycze te nawiązują do historii Gdańska, który wieki temu stworzył w Polsce modę na picie kawy i czekolady. Przy ich produkcji wykorzystano zarówno tradycyjną jak i współczesną technologię, co sprawiło, że słodycze te w wyjątkowy sposób połączyły tradycje „Bałtyku” ze współczesnym potencjałem i innowacyjnością firmy.

Udział w międzynarodowych targach słodyczy to jeden z elementów strategii rozwojowej firmy – mówi Konrad Mickiewicz, prezes ZPC „Bałtyk”. Od wielu lat sukcesywnie rozwijaliśmy eksport i dzięki temu nasze produkty trafiają dzisiaj do ponad 60 krajów na całym świecie. Ma to nie tylko aspekt ekonomiczny, ale także istotne znaczenie w promocji naszego regionu oraz firm z polskim kapitałem – podkreśla K. Mickiewicz.


tagi: ZPC BAŁTYK. Światowe Targi Słodyczy , ISM ,