Większe obroty firmy są wynikiem połączenia dwóch spółek Bomi S.A. oraz Rast S.A. oraz powiększenia ilości placówek z 27 według stanu na koniec I kwartału 2008 roku, do 53 według stanu na koniec I kwartału 2009 roku.
Spółka ma już wyznaczoną strategię na następne lata. Zakłada ona znaczny rozwój sieci placówek oraz wzrost zysku i wartości notowanych na GPW akcji.
(MN)
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...