Pomysł zorganizowania takiego konkursu zrodził się 8 lat temu, a jego celem było wspieranie przedsiębiorców adresujących wspomniane problemy. Zwycięzcy otrzymują niezbędne wsparcie finansowe na rozwój inicjatyw zmierzających do poprawy jakości życia różnych społeczności.
W tegorocznej edycji konkursu partnerem Nestlé jest Ashoka, wiodąca międzynarodowa organizacja, zrzeszająca przedsiębiorców wspólnie poszukujących innowacji, dzięki którym firmy mogą sprostać ww. wyzwaniom oraz stworzyć szanse rozwojowe dla społeczności.
„Nasza współpraca sprawia, że możemy jeszcze lepiej oddziaływać na społeczności oraz wspierać służących im beneficjentów konkursu” – mówi Olivier Fruchaud, Dyrektor Ashoka Szwajcaria.
Zwycięzców tegorocznej edycji konkursu poznamy 16 marca na Forum CSV w Brazylii. Łączna pula nagród to 500 000 CHF.
Więcej informacji znajduje się na stronie:
www.changemakers.com/creatingsharedvalue.
Włącz się w dialog #CSVprize #SharedValue.
Konkurs wspiera także Platforma Otwartych Innowacji Henri@Nestlé.