Dążenie do doskonałości i zamiłowanie do perfekcji prowadziły legendarną husarię do zwycięstw. Te same wartości przyświecały twórcom Husarii – nowej, elitarnej wódki w portfolio CEDC, inspirowanej historią najskuteczniejszej formacji wojskowej w dziejach Polski.
Członkowie oddziałów polskiej husarii byli elitą: wychowywani w etosie rycerskiego męstwa, rekrutowali się z zamożnej szlachty, a służba w tej formacji uchodziła za ogromny zaszczyt. Husarze charakteryzowali się nie tylko perfekcyjnym opanowaniem rzemiosła pola walki, ale również przygotowaniem, na które składało się precyzyjne, dopracowane w najmniejszych szczegółach, oryginalne uzbrojenie. Husarze byli jak bracia, mogli na siebie liczyć w każdej chwili, co również stanowiło o ich sile.
Te same wartości, którymi można opisać najznamienitsze oddziały polskiej kawalerii, charakteryzują również nową wódkę Husaria. Odznacza się ona wyjątkową gładkością smaku. Jest produkowana z najwyższej jakości spirytusu zbożowego, a tajemnica jej łagodności leży w unikalnym procesie produkcji. Husaria, podobnie jak wiele innych wysokogatunkowych alkoholi, poddana została technologii wymrażania, dzięki czemu uzyskała wysoką stabilizację płynu oraz krystaliczną czystość.
Wraz z marką Husaria dumnie wkraczamy na rynek z ambicją podbicia segmentu wódek czystych premium – mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager marki Husaria. Obecnie segment czystych wódek premium kształtowany jest przez dwie główne kategorie marek: te oferujące międzynarodowy prestiż oraz te nawiązujące do polskości i tradycji. Opierając się na naszym dziedzictwie kulturowym i podkreślając dumę z historycznych osiągnięć, stworzyliśmy wódkę pod nazwą Husaria. Jesteśmy przekonani, że dzięki precyzji jej przygotowania uda nam się podbić serca konsumentów.
Wódka Husaria, oprócz unikalnej technologii produkcji, charakteryzuje się także oryginalnym opakowaniem. Butelka inspirowana szarżującą jazdą, ozdobiona jest subtelnymi grawerami przypominającymi słynne husarskie skrzydła. Kształt eleganckiej etykiety marki nawiązuje do łopoczących na wietrze proporców na husarskich kopiach. Charakterystyczny, delikatny motyw siatki, który znajduje się na etykiecie oraz na zakrętce Husarii inspirowany jest bogatą w detale zbroją używaną przez tę legendarną formację.
Wprowadzenie do sprzedaży wódki Husaria wspierane będzie działaniami PR, kampanią w mediach społecznościowych i magazynach handlowych, oraz materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach. Nowa marka wódki będzie dostępna w sprzedaży od początku stycznia w butelkach o pojemności 200ml, 500ml i 700ml. Rekomendowana cena Husarii w kanale handlu nowoczesnego to 11,99zł za 200ml, 23,99zł za 500ml i 34,99zł za 700ml.