Świeże spojrzenie na zakupy w największej polskiej sieci supermarketów!
Czwartek, 11 stycznia 2018
W styczniu br. POLOmarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów.
- Jesteśmy największą polską siecią supermarketów i postanowiliśmy wykorzystać ten atut w naszej komunikacji do klientów. Nasza polskość nie podlega dyskusji: sieć została stworzona przez polskich przedsiębiorców, dysponujących wyłącznie polskim kapitałem. Współpracujemy z wieloma polskimi dostawcami i sprzedajemy polskie produkty. Chcemy, żeby nasi klienci byli tego świadomi. Wiemy, że polskie pochodzenie sieci jest dla wielu klientów ważnym czynnikiem motywującym do zakupów. - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Kampania będzie trwała cały rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i smsy wysyłane do klientów posiadających polokartę. Zmieni się hasło, jakim dotychczas reklamował się POLOmarket: dotychczasowe „mój ulubiony” zastąpi „polski sklep”.
POLOmarket wprowadzi też nowe mechanizmy promocyjne. Zamiast jednej tygodniowej gazetki, klienci będą mieli do dyspozycji aż trzy gazetki tygodniowo: jedną z promocjami na cały tydzień i dwie z ofertą specjalną od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli.
W poprzednich latach podkreślaliśmy przede wszystkim jakość sprzedawanych u nas produktów. To w świeżości artykułów spożywczych widzieliśmy naszą główną przewagę konkurencyjną. To się nie zmienia – nadal będziemy sprzedawać towary świeże i ultraświeże najwyższej jakości. Postanowiliśmy to jednak mocniej zaakcentować w naszej najnowszej komunikacji, bo mamy świadomość, że dla naszych klientów jest to jeden z najważniejszych argumentów, w momencie wyboru sklepu codziennych zakupów – dodaje Krzysztof Szultka.
Oprócz budowania wizerunku POLOmarketu, kampania ma też cele czysto biznesowo: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.