W nowej akcji Danonki uczą dzieci, jak dbać o naturę
Środa, 10 stycznia 2018
Na początku roku rusza nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone będą magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Akcji towarzyszy kampania TV w stacjach dziecięcych oraz szeroka promocja w sklepach.
Na początku stycznia w sklepach pojawią się promocyjne opakowania Danonków, do których dołączone będą magnesy z lubianym przez dzieci bohaterem marki – Danonkiem. Kolekcja edukacyjnych magnesów liczy 10 sztuk. Jej uzbieranie będzie dla dzieci świetną zabawą, natomiast dla rodziców to okazja do wytłumaczenia przedszkolakom, jak ważne jest środowisko naturalne.
Akcję wspierać będzie reklama TV emitowana w stacjach dziecięcych, kampania na Facebooku oraz liczne materiały POS w punktach sprzedaży. By dostarczyć rodzicom pomysłów na ekologiczną edukację dzieci, na stronie www.danonki.pl pojawi się gra edukacyjna nawiązująca do idei kampanii, a w wybranych sklepach dostępne będą książeczki edukacyjne, które klienci będą mogli otrzymać za zakup Danonków.
Za organizację akcji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom, a wsparcie PR zapewniła agencja Alert Media Communications.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.