Na co dzień, jak i przed świętami spotykamy się z wieloma różnymi sytuacjami. O ile na co dzień możemy poświęcić więcej czasu klientom, o tyle przed świętami mamy go zdecydowanie mniej. Przychodzi Pani, powiedzmy Grażynka po jedną rzecz i ona musi mi opowiedzieć o swojej rodzinie, o swoim psie, i w tym czasie też zrobi mi kolejkę na pół sklepu, ale muszę jej wysłuchać. Widząc mój niepokój zapewnia, że już kończy i kontynuuje swoje opowieści. Sytuacja staje się niezręczna, gdy pozostali klienci w kolejce zaczynają się denerwować. Niektóre klientki chcą mi opowiedzieć wszystko jakbym była naprawdę ich bliską koleżanką, mimo, że mogłyby być moimi babciami. Mi akurat to nie przeszkadza i zawsze wysłuchuję zwierzeń klientów. Jest to tylko kłopotliwe, gdy przy tym blokują kolejkę. A w okresie świątecznym jest to szczególnie nie na rękę. Jednak dla wszystkich klientów musimy być życzliwi, zwłaszcza tych stałych. Klienci czasami są wdzięczni i kupują mi upominki, czekoladę, kawę bądź ciastka. Przed świętami panuje naprawdę miła atmosfera. Wydaje mi się, że czasami wszyscy – zarówno pracownicy sklepu, jak i klienci – czujemy się jak jedna wielka rodzina.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.