Skierowana do studentów kampania ma na celu zbudowanie świadomości podwójnego "OO" oraz dalsze utrwalenie wizerunku marki jako młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej.
Kampania posługuje się czterema hasłami: „Otwartość. I świat staje się kolorowy", „Powitaj otwartość", „Otwartość zbliża", „Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat".
Działania outdoorowe są częścią kampanii reklamowej „Hoop Cola. Odkręć się na innych", która jest prowadzona od kwietnia 2009 w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w Internecie.
(MN)
tagi: hoop cola , podwójne "oo" , kampania ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...