Cydr Niefiltrowany kojarzy mi się z pysznym lekkim trunkiem, fajną muzyką oraz bardzo pozytywną reklamą w tv! Reklama ta miała szczególny wpływ na klientów sklepu, którzy chętnie próbują nowości rynkowych i Cydr Niefiltrowany dobrze wpisuje się w koncepcję coraz popularniejszej w ostatnim czasie naturalności. Trunek ten to coś prawdziwego i niefiltrowanego jak Rozmowy Niefiltrowane w Hurt & Detal. To kompozycja bardzo ciekawa i spójna, bo ten dział gazety jest bardzo na luzie, i osoby wypowiadające się w nim mówią to co myślą, swoimi słowami, bez zbędnych ozdobników. To mi się podoba! Prosty i szczery przekaz z codziennego życia osób takich jak my – pracujących w sklepach. Bo to my najlepiej wiemy co nas bawi, co nas złości, fajnie, że mamy takie miejsce, gdzie możemy o tym mówić bez ogródek!
Edyta Molendowska Zastępca kierownika w sklepie w Jedlni Letnisko
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.