Nowa kampania świeżych soków Victoria Cymes z ambasadorką marki Weroniką Książkiewicz
Środa, 06 grudnia 2017
Ruszyła kampania promującą produkty oznaczone certyfikatem „Jakość Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w której występują świeże soki Cymes z marchwi i z marchwi z selerem, produkowane przez firmę Victoria Cymes. Promocją objęte są również pochodzące z ekologicznych upraw owoce jabłoni domowej. W kampanii bierze udział ambasadorka marki Cymes, Weronika Książkiewicz, która po raz pierwszy promowała świeże soki w kampanii na początku tego roku. Kampania telewizyjna, która wystartowała 6 listopada bieżącego roku, będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościowych.
W LINII PROSTEJ OD NATURY
„W linii prostej od natury” – to nowe hasło kampanii promującej sztandarowe produkty Victoria Cymes. Świeże soki marchwiowe, marchwiowo-selerowe i ekologiczne owoce jabłoni domowej to naturalni bohaterowie nowych spotów reklamowych i radiowych. Victoria Cymes, dobrze już znana na rynku z produkcji świeżych soków jednodniowych, tym razem promuje nie tylko naturalne i zdrowe produkty, ale także tradycję, ekologię i świadomość konsumenta.
Kampania reklamowa obejmie emisję nowych 15-to i 30-to sekundowych spotów reklamowych, które zobaczyć można w telewizji w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich i tematycznych, jak TVN, Polsat i Telewizja Polska. Ambasadorką firmy Victoria Cymes niezmiennie pozostaje aktorka i pasjonatka zdrowego trybu życia – Weronika Książkiewicz.
Reklama emanuje spokojem i naturalnością, przenosząc widza w krainę pełną słońca, smaku i radości. Weronika Książkiewicz zachęca widza do skosztowania naturalnych, pełnych witamin świeżych soków Cymes i soczystych, pysznych ekologicznych jabłek. Reklama podkreśla, jak ważne w życiu jest połączenie nowoczesności z tradycją i poszanowaniem środowiska.
AMBASADORZY, BLOGGERZY, INFLUENCERZY
Promocja w mediach to nie wszystko, co Victoria Cymes zaplanowała w ramach kolejnej kampanii. Działania obejmą cykl spotkań dietetyków z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym oraz warsztaty z udziałem znanych influencerów (bloggerów i dziennikarzy kulinarnych). Planowane są także publikacje w prasie i internecie oraz aktywna kampania w mediach społecznościowych.
MIĘDZYNARODOWA PROMOCJA
Świeże soki marchwiowe i marchwiowo-selerowe Cymes, a także ekologiczne jabłka z Pojezierza Wałeckiego, zostaną zaprezentowane również poza granicami Polski. Dzięki uczestnictwu Victoria Cymes w międzynarodowych targach spożywczych, ekspozycja produktów odbędzie się na rynku europejskim w Dublinie, Bukareszcie, Londynie i Paryżu.
Kompleksowa kampania promocyjna uzyskała wsparcie unijne w ramach poddziałania 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Kampanię przygotowała agencja MK Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaOn.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.