Podczas tegorocznych targów Retail Show odbywających się 15 i 16 listopada br. program lojalnościowy POLOmarketu otrzymał nagrodę Innowacje w handlu w kategorii „program lojalnościowy”. Polokarta została wyróżniona m.in. za innowacyjny sposób rejestracji przy użyciu terminali płatniczych.
Cieszymy się bardzo z tej nagrody. Polokarta to dla nas bardzo ważny projekt, dzięki któremu dzień po dniu budujemy lojalność naszych klientów. Otrzymane wyróżnienie motywuje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy i stałego ulepszania szeroko rozumianej oferty – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Polokarta to bezpłatnie wydawana karta lojalnościowa, dzięki której klienci sieci mają dostęp do wielu wybranych produktów z każdej kategorii produktowej w obniżonych cenach. Pozwala to klientom dokonującym systematycznych zakupów w POLOmarkecie na wygenerowanie oszczędności w budżetach domowych.
Na uwagę zasługuje innowacyjny sposób rejestracji karty, dzięki któremu nie jest konieczne czasochłonne wypełnianie tradycyjnych formularzy. Polokarta zostaje przypisana do konkretnego numeru telefonu komórkowego klienta, podawanego podczas rejestracji karty. Cały proces rejestracji odbywa się za pośrednictwem terminali płatniczych, z autoryzacją i aktywacją karty poprzez sms. Cały proces wydania oraz rejestracji zajmuje średnio kilkadziesiąt sekund i odbywa się podczas standardowej obsługi przy kasie.
Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to coroczna, największa impreza dla sektora retail. Targom towarzyszy Retail Congress oraz warsztaty i prezentacje, a także konkursy Innowacje w Handlu i Best Shop Concept.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.