Sokołów S.A. – lider branży mięsnej w Polsce – ma nowego Dyrektora Spółki ds. PR i Komunikacji. Stanowisko to objął Marcin Bałanda, dotychczas pełniący funkcję Managera ds. Wizualizacji i Nowych Mediów.
Marcin Bałanda zastąpił na stanowisku Dyrektora Spółki ds. PR i Komunikacji Aleksandrę Chalimoniuk, która zakończyła pracę w firmie Sokołów. Pełni również funkcję Rzecznika Prasowego.
Głównym zadaniem Marcina Bałandy jest dalszy rozwój strategii komunikowania się firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku, zarówno w otoczeniu zewnętrznym, jak i wewnętrznym. - Firma Sokołów od lat aktywnie wspiera realizację ważnych społecznie celów, dlatego ważnym obszarem moich działań będzie z pewnością prowadzenie i dalsze rozbudowywanie kampanii CSR – mówi Marcin Bałanda. – Istotnym punktem jest rozwój Akademii Smaku Sokołów, która za cel stawia sobie szeroką edukację na temat odpowiedniej diety i jej wpływu na podniesienie całościowej jakości życia. Zdrowy tryb życia promujemy również wśród naszych pracowników, poprzez różnego rodzaju akcje informacyjne.
Marcin Bałanda rozpoczął pracę w firmie Sokołów w 2006 roku. Od stycznia 2016 roku pełnił funkcję Managera ds. Wizualizacji i Nowych Mediów i był odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku marek Sokołów oraz wsparcie sprzedaży. Jednym z jego najważniejszych zadań było zarządzanie markami Sokołów w Internecie (opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji, zarządzanie stronami internetowymi, opracowanie modelu komunikacji oraz nadzór nad profilami w mediach społecznościowych). Marcin Bałanda zajmował się również opracowywaniem działań wspierających sprzedaż oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.