Zbliżające się Targi RetailShow już po raz 8. zgromadzą firmy, które zaprezentują najbardziej innowacyjne rozwiązania niezbędne do wyposażenia placówek handlowych. Jak co roku organizator targów, firma ECP Polska, szykuje nowości. Targi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Wszystko o RetailShow w aplikacji Dedykowana aplikacja mobilna pomoże efektywnie zaplanować targowy czas. Już dziś można ją pobrać ze strony
www.retailshow.pl/pl/aplikacja-mobilna. Po utworzeniu profilu można pozyskać informacje o wystawcach wraz z danymi kontaktowymi oraz wygodnie umówić spotkania. W aplikacji znajduje się również dokładny program konferencji Retail Congress: FUTURE STORE, warsztatów w Retail Innovations Theatre czy szczegółowe informacje o Modelowym Sklepie. Pozwoli ona także zaoszczędzić czas w poszukiwaniu konkretnego wystawcy i wskaże drogę do stoiska.
Bezpłatna branżowa wiedza - Retail Innovations TheatrePoza szeroką ofertą wystawców Targi RetailShow to duża dawka branżowej wiedzy. Oba targowe dni będą wypełnione prelekcjami, które przyniosą odpowiedzi na nurtujące na co dzień pytania, a praktyczne porady i prezentacje ułatwią prowadzenie biznesu. Magdalena Kopczyńska i Hanna Chudy, architektki z pracowni EGO-STUDIO Shop Design, opowiedzą o najnowszych trendach w projektowaniu wnętrz sklepowych, przybliżą nowości, które w ostatnim roku pojawiły się w Polsce i na świecie. Pokażą także przykłady zastosowanych w praktyce dobrych rozwiązań.
Z kolei dr Marek Borowiński, specjalista od visual merchandisingu, przeprowadzi szkolenia, podczas których zaprezentuje skuteczne rozwiązania aranżacyjne przekładające się na zwiększenie sprzedaży w sklepie. Ekspert odsłoni także mechanizmy i procesy myślowe, którymi kieruje się klient przebywając w sklepie. Po prelekcjach będzie można udać się na stoisko nowego programu telewizyjnego Sklepowe Rewolucje, zlokalizowane w Meeting Point, gdzie dr Borowiński udzieli dalszych porad. Przyjmowane tam będą też zgłoszenia do wiosennej edycji Sklepowych Rewolucji. W ramach Retail Innovations Theatre warto także skorzystać z praktycznych prezentacji rozwiązań i produktów dla branży retail.
Sprawdzone punkty RetailShowElement, który już na stałe wpisał się w program Targów RetailShow to konferencja Retail Congress: FUTURE STORE. Pierwszego dnia omawiane będą najważniejsze dla branży tematy, m.in.: projektowanie sklepów działających w systemie omnichannel, tworzenie optymalnych wnętrz handlowych czy koncepcje sklepu przyszłości. Na konferencji nie zabraknie informacji o najnowszych rozwiązaniach IT czy aspektach zarządzania w branży retail.
Wyjątkowy wyróżnik targów, Modelowy Sklep, z pewnością przyciągnie tłumy odwiedzających, by inspirować i zaskakiwać najciekawszymi rozwiązaniami aranżacyjnymi i produktowymi. RetailShow to także dwa branżowe konkursy, „Best Shop Concept 2017” oraz „Innowacje Handlu 2017”, w których eksperckie Jury wyróżni najlepsze sklepy i rozwiązania dla branży handlowej.
Informacje praktyczneVIII Targi RetailShow odbędą się w dniach 15-16 listopada 2017 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej
www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.