Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka wzrosła w październiku 2017 roku o 11 proc. rdr, do 225 mln zł - podała Emperia w komunikacie. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 2,06 mld zł i były wyższe rdr o 7,7 proc.
W październiku 2017 r. sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,8 proc. rdr, a za okres styczeń - październik 2017 r. wzrosła o około 2,2 proc.
W październiku 2017 roku otworzono cztery sklepy. Powierzchnia handlowa sklepów zwiększyła się o 0,6 tys. m kw. (0,2 tys. m kw. w marketach Stokrotka, 0,2 tys. m kw. w marketach Stokrotka Express oraz 0,2 tys. m kw. w sklepach franczyzowych). Łączna liczba sklepów na koniec października 2017 roku wyniosła 410. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2017 roku wyniosła 182 tys. m kw.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.