Światowy kryzys ma wpływ na wszystkie gałęzie gospodarki. Tak jest również z żywnością. Mimo dobrych prognoz, dotyczących sprzedaży ekożywnosci, producenci unikają tego segmentu, gdyż boją się ryzyka związanego z w miarę nowym jeszcze w Polsce rynkiem żywności ekologicznej. Produkty ekologiczne nie są tak pewne, jak te już do tej pory sprawdzone.
Echo kryzysu powoduje zachowawczość producentów, stąd mimo zauważalnego potencjału, jaki niesie za sobą rynek żywności eko, przewidują, że wprowadzą je do swojego asortymentu dopiero na przełomie 2010 i 2011 roku.
(MN)
05.05.2009
tagi: ekożywność , kryzys , producenci ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...