Advertisement

Z rynku FMCG

Tetra Pak uczestnikiem spotkania z komisarzem Philem Hoganem

Środa, 25 października 2017
Komisarz ds. rolnictwa i rozwoju wsi – Phil Hogan – oraz Dyrektor Generalny DG Agri Jerzy Plewa spotkali się na mlecznym śniadaniu z przedstawicielami kilku największych firm branży mleczarskiej w Polsce. W gronie uczestników była także Kinga Sieradzon, Dyrektor Generalna Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.
– Podczas śniadania omawiane były najważniejsze problemy europejskiego rynku mleka – powiedziała Agnieszka Maliszewska, organizator Forum Spółdzielczości Mleczarskiej i śniadania. – Spotkanie przebiegało w niezwykle miłej i ciepłej atmosferze. Było dobrą okazją do wymiany poglądów i rozmowy o przyszłości sektora mleczarskiego.

W spotkaniu uczestniczyli również polski Minister Rolnictwa Krzysztof Jurgiel, Minister Rolnictwa Litwy Bronius Markauskas, Wiceminister Rolnictwa Czech Jiří Šír oraz Prezydent EDA Michal Nalet.

Tetra Pak jest Strategicznym Partnerem Forum Spółdzielczości Mleczarskiej i wspiera wydarzenie już po raz 15. z rzędu. W tym roku został zaprezentowany wykład poświęcony trendom w rozwoju potrzeb konsumentów w zakresie żywności płynnej i opakowań. Wierzymy w „dobre opakowania” czyli takie, które pomagają konsumentom utrzymać zdrowe nawyki żywieniowe, nie obciążają środowiska, są funkcjonalne i wygodne. Wiemy też, że coraz więcej konsumentów chce podejmować świadome decyzje zakupowe. W tym kontekście została rozpoczęta w 2017 kampania „Dobre Opakowanie Ma Znaczenie”. Dzięki niej Tetra Pak rozpoczęła dyskurs na temat opakowań i ich wpływu na środowisko i zdrowie człowieka.

– Możliwość uczestnictwa zarówno w śniadaniu z tak znamienitymi gośćmi, jak i współtworzenia całego Forum Spółdzielczości Mleczarskiej to dla nas ogromne wyróżnienie i szansa – powiedziała Kinga Sieradzon, Dyrektor Generalna Tetra Pak. – Naszym celem jest pozostawanie nie tylko dostawcą dla sektora mleczarskiego, a partnerem, który może kompleksowo wspierać swoich klientów, zarówno na poziomie oferowanych produktów i technologii, jak i transferu wiedzy. Uczestnictwo w Forum wspólnie z naszymi klientami oferuje nam przestrzeń na wzmocnienie takich relacji. – dodała Kinga Sieradzon.

W wydarzeniu wzięło udział blisko 230 gości. Podczas Forum Tetra Pak zaprezentowała także swoje stoisko promocyjne poświęcone kampanii „Dobre Opakowanie Ma Znaczenie”, na którym były dostępne raporty konsumenckie.





tagi: Tetra Pak , Phil Hogan ,