W przeprowadzonym już po raz czwarty rankingu "BrandZ Top 100" przez firmę Millward Brown Optimor, Coca-Cola uplasowała się na wysokiej, trzeciej pozycji 100 najdroższych marek na świecie. Potwierdza to, że na produkt w żaden sposób nie wpłynął kryzys gospodarczy. Dodatkowo firma świetnie radzi sobie na rynku, gdyż jej obroty regularnie wzrastają.
Popularność firmy tłumaczona jest faktem przystępnej ceny jej wiodącego produktu. Konsumenci, którzy tną wydatki z budżetu domowego nie rezygnują z przyjemności, która jest niezbyt droga.
Wycena marek firm dokonywana jest na podstawie wartości sprzedaży generowanej pod danym brandem oraz opinii konsumentów.
Pierwsze dwa miejsca na liście zajmują firmy związane z sektorem IT - Google i Microsoft.
(maj)
30.04.2009
tagi: coca-cola , najdroższa ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...