Pod koniec września w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyło się wręczenie nagród dla marek, które odniosły zwycięstwo w tegorocznej edycji konkursu konsumenckiego „Ulubiona marka Polaków i Polek 2017”. Celem badania było wskazanie najbardziej cenionych marek przez konsumentów, które wyłoniono spośród 1040 zgłoszonych do konkursu. W tegorocznej edycji triumfowała marka Serenada, zdobywając wyróżnienie w kategorii sery żółte.
Marki biorące udział w tegorocznej edycji zostały przyporządkowane do 138 kategorii FMCG. W kategorii sery żółte to Serenada okazała się niezwyciężona. —To ogromne wyróżnienie dla naszej marki. Dzięki temu wiemy, że nasze produkty trafiają w gusta konsumentów— podkreśla Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Działu Marketingu i PR SM Spomlek.
Badanie przeprowadzano za pomocą internetu na grupie 1000 konsumentów, w wieku od 18. do 65. lat. Respondenci podczas badania wypełniali ankietę, w której dokonywali swojej subiektywnej oceny. Nie byli oni skrępowani obecnością ankietera, a oceny mogli dokonać w najbardziej dogodnym dla siebie czasie i miejscu. Respondentami były osoby mające decydujący wpływ na dokonywanie zakupów w gospodarstwie domowym, a ich zadaniem było wskazanie jednej, ulubionej marki w poszczególnych kategoriach produktowych.
Organizatorem badania było Wydawnictwo Gospodarcze, działające w strukturach międzynarodowych oraz świadczące komplementarne usługi dla biznesu sektora FMCG. W skład wydawnictwa wchodzą ogólnopolskie tytuły takie jak „Wiadomości handlowe” i „Wiadomości kosmetyczne”. Metodologia badania została opracowana Instytut GfK Polonia.
Marka Serenada od lat zajmuje się produkcją wielu różnych serów, w tym cieszących się dużą popularnością Radamera, Salami czy Goudy. Wyróżnia się czarno-żółtym opakowaniem, ale najważniejszym elementem jest wysoka jakość produktów, której gwarancją jest przede wszystkim receptura serowarska według której od lat produkowane są sery. Dzięki niej każdy kawałek sera bogaty jest w składniki odżywcze, wapń i minerały.
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.