Targi RetailShow to dynamicznie rozwijające się biznesowe wydarzenie branży handlowej. Organizator przewiduje, że ofertę przedstawi 200 wystawców z Polski i zagranicy. Podobnie jak w ubiegłym roku ekspozycje zostaną przygotowane na 5250 mkw. powierzchni wystawienniczej. Zeszłoroczną edycję targów odwiedziło ponad 4,5 tys. branżowych klientów. Coraz większy procent zarówno wystawców, jak i gości stanowią firmy i sieci handlowe z zagranicy.
Nowoczesny sklep
Na Targach RetailShow zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania z zakresu projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych i finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych. Jeden z ekspertów, dr Marek Borowiński, specjalista od visual merchandisingu, zarówno w studiu „Sklepowych Rewolucji”, ale również podczas bezpłatnych wykładów w Retail Innovations Theatre, doradzi jakie rozwiązania wybrać, by jak najskuteczniej przyciągać klientów.
– Targi RetailShow to świetna okazja dla zarządzających sklepami, by porozmawiać o problemach prowadzenia biznesów, poszukać rozwiązań, poznać najnowsze produkty, a nawet zgłosić się do 2. edycji programu by poddać swój sklep metamorfozie – mówi dr Marek Borowiński. W nowym programie telewizyjnym „Sklepowe Rewolucje” emitowanym od października, pokazane będą metamorfozy sklepów i butików z różnych branż, w tym także rodzinnych biznesów. Ekspert podzieli się także wrażeniami po nagraniu 13 odcinków programu, opowie z jakimi problemami mierzyli się właściciele sklepów oraz jaką drogę pokonali, by odmienić swoje sklepy. Dodaje także, że w szczególności czeka na sklepy, których nie było w pierwszej serii, czyli specjalistyczne np. salony optyczne, sklepy rowerowe czy motocyklowe. Warto więc zarezerwować czas, by odwiedzić targi i skorzystać z cennej wiedzy dr Marka Borowińskiego oraz innych ekspertów.
RetailShow - miejsce spotkań biznesu
Targi co roku są odwiedzane przez zarządzających sieciami i centrami handlowymi, najemców, właścicieli sklepów, przedstawicieli firm dostarczających wyposażenie dla handlu. Będą obecni reprezentanci wszystkich rodzajów sieci handlowych tj.: sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, sieci saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz innych sklepów specjalistycznych. Wiele z tych osób weźmie udział w konferencji Retail Congress 2017 oraz w warsztatach w Retail Innovations Theatre. Podczas Targów RetailShow wyłaniani są laureaci konkursów „Best Shop Concept” oraz „Innowacje Handlu”. W pierwszym Jury nagradza sklepy z unikalnym konceptem oraz wysokimi walorami estetycznymi i użytkowymi. W drugim premiowane są najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej spośród tych prezentowanych na targach.
Informacje praktyczne
VIII Targi RetailShow odbędą się w dniach 15-16 listopada 2017 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej
http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.