Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen natury” nawiązuje do składników, które znajdują się w produktach BA! oraz podkreśla, że batony zbożowe pozbawione są syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych.
Na potrzeby kampanii stworzony został spot reklamowy, przygotowany w formie poklatkowej animacji, który przybliża konsumentom udoskonalony skład produktów oraz korzyści płynące z sięgania po przekąskę w postaci batonów zbożowych Kampania prowadzona jest tv (billboardy sponsorskie), w Internecie, kinach Cinema City oraz na nośnikach outdoor. Całość kampanii wsparta jest działaniami w social mediach, w tym również na platformie www.fithunter.pl
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Spoty (wyreżyserował duet Kijek&Adamski) wyprodukował dom produkcyjny Haka Films. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada 38PR & Content Communication.
tagi: Bakalland , batony BA! , kampania ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...