Kiedyś prowadziłem jednocześnie 4 sklepy, teraz pozostałem przy jednym, który jest na rynku już 11 lat. Handel bardzo się zmienia, trzeba na niego teraz patrzeć z innej perspektywy. Rynek towarowy jest tak bogaty, więc nie można ograniczać się z asortymentem, a trzeba klienta przyciągać do sklepu też na inne sposoby. Jako jedyni w mieście prowadzimy usługę dowozu zakupów na telefon, więc tym bardziej musimy być otwarci na rynek FMCG, bo wymagania klientów rosną. Rozpoczynając tę usługę myśleliśmy, że będzie się ona ograniczała do dowozu alkoholu na domowe imprezy czy grille. A okazało się, że klient oczekuje czegoś więcej. Z tej usługi korzystają głównie bogaci emeryci, którzy mają problemy z poruszaniem się. Oni zamawiają zakupy telefonicznie, a my dowozimy je do domu, pod same drzwi. Robimy to od 10 lat i mamy grupę stałych klientów. Jeżeli zakupy na terenie miasta przekroczą 50 zł, to dostawa jest za darmo. Czasem dzieci z zagranicy zamawiają zakupy dla starszych rodziców. To idealne rozwiązanie, które zapewniło nam wielu nowych klientów.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.