8 września wystartował „Wielki konkurs!” Śniadaniowej (www.sniadaniowa.com.pl/konkurs) skierowany do konsumentów, który potrwa do 6 listopada br. Konkurs wsparty jest silną kampanią reklamową. Od 11 września startują emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych. Komunikacja o konkursie pojawi się również w wybranych magazynach konsumenckich, m.in. w Poradniku Domowym, Pani Domu czy Przyjaciółce i w prasie branżowej. Kampanię uzupełnią działania digitalowe oraz materiały POS w wybranych sklepach stacjonarnych.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Ma ona przekonać konsumentów, że śniadanie jest podstawą każdego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – to dawka energii na długi czas. Śniadania mogą być różne i może być ich wiele, ale Śniadaniowa jest tylko jedna!
Kreacją kampanii i organizacją konkursu zajęła się agencja Schulz brand friendly. Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.