Z rynku FMCG

Carrefour przedstawia nowy kierunek rozwoju marki własnej

Środa, 06 września 2017
Podczas trwających Targów Carrefour zaprezentowano nowe produkty marki własnej oraz pierwsze produkty z oznakowaniem SENS.
Carrefour wprowadza aż osiem nowych linii produktów marki własnej. Wśród nich znalazły się m.in.  produkty spożywcze, takie jak:
  • CHOCOLATE PLACE – wyjątkowa gama czekoladowych słodkości: praliny z alkoholem, ręcznie dekorowane czekolady czy ptasie mleczko. Produkty są już dostępne w sprzedaży.
  • COOKIE PLACE – szeroki asortyment ciasteczek, wafelków, pierników i biszkoptów w różnych smakach. 
  • SNACK BAR – gama słonych przekąsek: chipsów, orzeszków i paluszków. 
  • CRUMBIES – szeroki wybór płatków śniadaniowych w wielu smakach dla dorosłych i dla dzieci, m.in. płatki z różnych rodzajów zbóż, klasyczne corn flakes oraz szeroki wybór musli (m.in. wieloowocowe i crunchy).
Nowe linie produktów marki własnej, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku, obejmą także: makarony, produkty do zmywania oraz żywność dla zwierząt. Natomiast w 2018 roku Carrefour wprowadzi do swoich sklepów ryby – łososia wędzonego na zimno i na gorąco, ryby konserwowe oraz paluszki rybne.

Od 2016 roku Carrefour prowadzi działania, które zmieniają kierunek rozwoju marek własnych. W ubiegłym roku firma wprowadziła dwie nowe gamy marki własnej do sprzedaży – kawy Montmartre oraz artykuły higieny dla dzieci Nello. Carrefour Polska zdecydował się rozwijać nowe gamy marki własnej w wyniku analizy rosnących oczekiwań konsumentów oraz zmieniającej się sytuacji na rynku. Pierwsze dwa nowe produkty marki własnej wprowadzone testowo na jesieni 2016 pokazały, że przeprowadzone zmiany wpłynęły korzystnie na wyniki sprzedaży. Dlatego Carrefour zdecydował o kontynuacji tych działań rozszerzając kolejne gamy produktów, a także uzupełniając je o oznakowanie SENS.

Musli Crumbies to pierwszy produkt, który już posiada oznakowanie SENS, a do końca 2017 roku na półkach sklepowych w Carrefour pojawi się kolejnych około 50 produktów marki własnej z tym oznakowaniem. SENS został opracowany przez Carrefour jako nowy, dodatkowy sposób informowania konsumentów o częstotliwości ich spożywania w oparciu o jego wartości odżywcze. Jego celem jest pomoc konsumentom w zakresie tworzenia zdrowej, zbilansowanej diety.

– Sukces nowych produktów marki własnej, wprowadzonych w 2016 roku zachęcił nas do kontynuowania tych działań. Teraz rozbudowujemy tę ofertę zarówno o produkty spożywcze i niespożywcze – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – Carrefour Polska nieustannie rozwija i modyfikuje swoją ofertę marek własnych, aby spełnić oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu nowych gam oraz zmianach jakościowych i marketingowych dla już istniejących produktów w ofercie.

Targi Carrefour odbywają się w dniach 6-7 września i po raz trzeci zgromadziły ponad 150 krajowych i międzynarodowych dostawców i producentów, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych. Wydarzenie jest organizowane przez Carrefour Polska, aby ułatwić sklepom zapoznanie się z ofertą producentów oraz dostawców marek międzynarodowych, lokalnych oraz marki własnej. Targi Carrefour to również platforma do budowania bezpośrednich relacji między dostawcami a menedżerami sklepów i właścicielami sklepów franczyzowych.



tagi: Carrefour , marka własna , produkty , sprzedaż , konsument ,