11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki.
Miniserial „Grześki wracają do szkoły” opowiada o sympatycznej rodzinie, której wafle Grześki pomagają wrócić do szkolnej, powakacyjnej rzeczywistości. Zabawne sytuacje są efektem entuzjazmu ojca Grzegorza i dociekliwości syna Grzesia. W produkcji główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer, Rafał Królikowski i Leopold Mikienko. Sponsorem piętnastoodcinkowego cyklu jest marka wafli impulsowych Grześki.
„Grześki wracają do szkoły” to pełen wesołych sytuacji i zabawnych dialogów serial o kochającej się rodzinie. Tata Grzegorz i syn Grześ to najlepsi przyjaciele, mający skłonność do popadania w drobne tarapaty, z których wyciąga ich mama. Skąd my to znamy?;) Pomysłowość chłopaków jest kosmiczna, dlatego moja bohaterka musi ich czasem sprowadzić na ziemię. Wierzę, że nasz pogodny serial osłodzi powrót do szkoły i jesienne popołudnia – mówi aktorka Magdalena Stużyńska-Brauer, serialowa Mama.
Mój bohater, Grzegorz udowadnia, że w każdym dorosłym mieszka dziecko, którym kiedyś był. Uwielbia wygłupy i zabawy z synem i jego kolegami, chociaż - z uwagi na swój wiek i pozycję społeczną – stara się tego za mocno nie okazywać. Nasz serial „Grześki wracają do szkoły” doskonale pokazuje, że poczucie humoru i krótkie chwile codziennej beztroski ułatwiają budowanie pozytywnych relacji rodzinnych – dodaje aktor Rafał Królikowski, serialowy Tata.
Miniserial „Grześki wracają do szkoły” to oryginalny koncept promocji Grześków, wpisujący się w strategię komunikacji marki. Nasze produkty kolejny raz sprzyjają budowaniu mocnych więzi rodzinnych oraz serdecznych relacji między pokoleniami. W każdym, niezależnie od wieku, drzemie dziecięcy pierwiastek, na którego obudzenie i odkrycie pozwalają chrupiące wafle impulsowe Grześki – wyjaśnia Beata Telega, Category Brand Manager w Colian Sp. z o.o.
Czterominutowe odcinki emitowane będą od poniedziałku do piątku od 11 do 29 września o godz. 17.55 na antenie telewizji Polsat. Serial zobaczą również widzowie Telewizji WP i użytkownicy serwisów Grupy Wirtualna Polska – będą mogli go oglądać od 13 września (premiera o godz. 9.00, a powtórki o godz. 16.45).
Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.