Żywiecka Szkoła Piwowarska przedstawia nowy styl Ż
Poniedziałek, 28 sierpnia 2017
Ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” od 28 sierpnia w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące Żywiec Amerykańskie Pszeniczne oraz Żywiec Porter.
Nowe spoty prezentują style piwne warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej, gdzie od ponad 160 lat browarnicy nie tylko udoskonalają historyczne receptury, ale również poszukują nowych gatunków piwa. Jesienna kampania Żywca podkreśla smak oraz niepowtarzalny charakter piw Amerykańskie Pszeniczne i Porter.
Piwo w stylu American Wheat dołączyło w czerwcu tego roku do bogatego portfolio marki Żywiec, w którym są już Białe, Porter, APA i Saison. Amerykańskie Pszeniczne, ósma piwna specjalność uwarzona przez browarników z Żywca, to orzeźwiające piwo, które łączy w sobie pszeniczną lekkość oraz wyrazisty chmielowy aromat. Amerykańskie odmiany chmielu nadają rześkości, a delikatny pszeniczny smak sprawia, że jest ono łagodne i delikatne. Żywiec Porter to wyjątkowe ciemne piwo dolnej fermentacji w stylu porter bałtycki. Warzone w Żywcu od 1888 r., unikatową już dziś, metodą otwartej fermentacji jest prawdziwą perłą w koronie Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
Spoty telewizyjne są częścią ogólnopolskiej kampanii żywieckich styli piwnych, widocznej już od lipca na nośnikach zewnętrznych i na ekranach bankomatów. We wrześniu rozpoczną się również dedykowane specjalnościom działania w internecie.
Oba spoty TV stworzyła agencja 2012 Agency, wyprodukował dom produkcyjny Opus. Za działania digital odpowiada agencja Syzygy, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.