Kategorie produktów

Rewolucja w sprzedaży ryb mrożonych

Wtorek, 22 sierpnia 2017 HURT & DETAL Nr 08/138. Sierpień 2017
Sprzedaż ryb i owoców morza w sklepach ogólnospożywczych, bywa często problematyczna. W wielu z nich brakuje już miejsca na odrębną sekcję dla tej kategorii produktów. Z kolei sprzedaż kupowanych najchętniej, mrożonych filetów ryb w tzw. luzie, we wspólnej bonecie z innymi mrożonymi produktami spożywczymi, budziła do tej pory obawy sprzedawców. Główną przeszkodą był zapach, ale też nadmierna glazura i brak ochrony filetów przed dotykaniem. W efekcie rezygnowali oni z ich sprzedaży, co osłabiało konkurencyjność ich sklepów. Coraz częściej bowiem konsumenci chcą odżywiać się zdrowo i wpisują ryby na swoją listę zakupów, robionych w ulubionym sklepie.
W odpowiedzi na te problemy, na rynku pojawiły się filety ABRALINE – indywidualnie pakowane, mrożone filety różnych gatunków ryb, bez jakichkolwiek sztucznych dodatków. Dzięki podwójnej ochronie w postaci minimalnej, zaledwie 10% warstwy glazury, niezbędnej do ochrony filetów przed utlenianiem oraz specjalnej ochronnej folii, chroniącej każdy filet przed dotykaniem, są one idealnym produktem dla sklepów ogólnospożywczych. Ochrona ABRALINE ogranicza także w sposób znaczący emisję rybnych zapachów w bonecie. Ponadto każdy filet oznakowany jest etykietą producenta, konsumenci mają więc pewność pochodzenia produktu. Mogą przy tym nadal wybierać dowolną liczbę filetów i mieć pewność, że nie były już wcześniej dotykane. Z punktu widzenia sprzedawcy mrożone filety ABRALINE są wygodną formą oferowania konsumentom różnych gatunków ryb w czystej postaci. Technologia ABRALINE to nowa jakość na rynku, znacząco podnosząca standardy obrotu rybami mrożonymi, z korzyścią dla sprzedawców i konsumentów.


tagi: ryby , mrożonki , sprzedaż , konsument , filety ABRALINE ,