Desperados rozpoczyna nową zintegrowaną kampanią marketingową. Od dziś rusza emisja spotu telewizyjnego, w którym marka przedstawia nowy smak: Desperados Nocturno łączący piwo z tequilą i intrygującą nutą ciemnego rumu.
Nowy Desperados Nocturno zaprasza konsumentów do świata imprezowych doświadczeń na wyższym poziomie i zapowiada niezwykłe wydarzenie: jedyny na świecie festiwal na wysokościach – SkyFest w Barcelonie.
Nowy smak i wyższy poziom komunikacji
Desperados Nocturno to imprezowy smak i 7% zawartość alkoholu. Nuta ciemnego rumu w nowym wariancie przejawia się w intensywności koloru i smaku produktu: nadaje mu złotobrązową barwę i wzmacnia jego smak. Zastał stworzony, by inspirować do wykorzystywania w pełni możliwości, jakich dostarczają wszystkie nieprzespane noce i przenosić imprezy na wyższy poziom, co podkreśla nowy spot telewizyjny marki.
Obok spotu, kolejnym elementem komunikacji nowego Desperadosa Nocturno jest aktywacja digitalowa. Od 9 do 23 sierpnia w każdą środę marka zaprasza swoich fanów na live party. Nocturno odpala imprezy na wyższym poziomie, a każda z nich transmitowana jest na żywo na fanpage’u marki na FB oraz w kanałach social media influencerów – hostów imprez: prezenterki telewizyjnej i modelki Karoliny Gilon oraz wokalisty i aktora Wojtka „Łozo” Łozowskiego.
Podczas każdej z trzech imprez dzięki funkcji live chat dostępnej w transmisji na FB influencerzy zadają pytania, a najbardziej kreatywne odpowiedzi fanów są nagradzane biletami na festiwal SkyFest w Barcelonie.
Festiwal na wysokościach
SkyFest to jedyny na świecie festiwal na wysokościach, którego sponsorem jest Desperados. Imprezowa marka ponownie postanowiła wywrócić do góry nogami festiwalową scenę. W pobliżu Barcelony odbędzie się wyjątkowa impreza, która dosłownie prowadzi w przestworza. SkyFest to jedyny na świecie festiwal na wysokościach – wydarzenie oddziałujące na wszystkie zmysły, łączące muzykę na światowym poziomie z przełamywaniem utartych schematów imprezowania. To rewolucja w świecie festiwali, która nadaje wydarzeniom muzycznym nowego wymiaru. Przenosi jego uczestników na zupełnie nowe poziomy imprezowych doświadczeń i pozwala przekroczyć kolejną granicę szalonych eksperymentów muzycznych.
16 września w Hiszpanii, w pobliżu Barcelony na ponad 2,5 tys. imprezowiczów z kilkudziesięciu krajów z całego świata, czekać będą podniebne parkiety uniesione balonami na ogrzane powietrze. Głównymi muzycznymi bohaterami będą DJ muzyki house: Jackmaster i Honey Dijon, którzy wprawią uczestników w odpowiedni klimat, a jego dopełnieniem będą światła pulsujące w rytm muzyki, padające na tańczących w przestworzach.
Za produkcję wydarzenia odpowiada kultowa firma eventowa Elrow, co daje gwarancję zjawiskowych efektów specjalnych i przygotowania na najwyższym światowym poziomie.
Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media oraz komunikację PR.
Za kreację spotu telewizyjnego, kampanii digital, a także działania social media odpowiada agencja K2. Za produkcję reklamy TV odpowiada dom produkcyjny Papaya. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.