SUBWAY® systematycznie rozwija swoją ofertę kawową i staje się ważnym graczem w tym segmencie rynku. Mrożona kawa kokosowa to nowość, która została wprowadzona na lato do oferty sieci. Orzeźwiający napój będzie promowany m.in. przez konkurs prowadzony na Facebooku i specjalnie stworzonym landing page’u.
Nowa pozycja w menu to kolejna z serii kaw mrożonych wprowadzanych cyklicznie przez SUBWAY®. Wiosenno-letnie orzeźwienie w tym roku gwarantowała już Mrożona kawa Chai. Kolejny smak to Mrożona kawa kokosowa. Słodycz tego owocu doskonale komponuje się z orzeźwiającą siłą zmrożonej kawy.
Kampania marketingowa nowej kawy obejmuje działania prowadzone w restauracjach oraz kanałach digitalowych. Na fanpage’u SUBWAY® Polska oraz na specjalnie stworzonym landing page’u prowadzony jest także bardzo wakacyjny konkurs. Wszyscy chętni mogą stworzyć swoją wirtualną pocztówkę z SUBWAY®. Do wygrania są vouchery na Mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.
Nowa oferta jest ograniczona czasowo. Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w restauracjach SUBWAY® do 4 października. Zastąpi ją rozgrzewająca propozycja jesienno-zimowa.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.