Luźniejsze rozmowy i żarty są zatem codziennością. To jednak wiąże się z tym, że czasem możemy nieumyślnie popełnić gafę. Ja również tego nie uniknęłam. Do sklepu przyszedł kiedyś klient, który zakupy robił u nas regularnie. Zwykle radosny i uśmiechnięty – tym razem był wyjątkowo markotny. Zapytałam co się dzieje, a on odpowiedział, że ma problemy. Pan zwykle kupuje u nas zakłady Lotto, więc uznałam to za doskonałą okazję, by poprawić mu humor. Na wydawanym kuponie mamy możliwość drukowania wierszyków, więc kiedy poprosił o los, szybko wyszukałam radosną rymowankę zaczynającą się od zdań „Do serca przytul psa, weź na kolana kota” i dumna z siebie podałam mu wydrukowane numery opatrzone radosnym tekstem. „To na pewno poprawi Panu humor” – dodałam z uśmiechem. Pan przeczytał, posmutniał, spojrzał na mnie i powiedział: „Właśnie mi pies zdechł”. Dawno nie byłam tak bardzo zakłopotana! Nawet nie policzę ile razy go przepraszałam. Jesteśmy tylko ludźmi, gafy się zdarzają każdemu, ale jest to wyjątkowo niezręczne.
Edyta Kozłowska
Współwłaścicielka delikatesów w Mińsku Mazowieckim
tagi: sklep , osiedlowy , rozmowy , niefiltrowane , dobrzy , znajomi , rozmowy , żarty , zakłady , Lotto , detalistka ,
Kiedy w 2024 roku ceny masła zaczęły rosnąć, wielu...
W 2024 roku w sklepach convenience wyraźnie zwiększył się...
W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...