Mój sklep istnieje na rynku od 28 lat. Jestem cały czas w tym samym punkcie, więc klientami są nawet 3 pokolenia w rodzinach. W środowisku mówią o mnie „ostatni dinozaur”. Handel mam we krwi, to była moja pierwsza i jedyna praca, nigdy nie zmieniałem branży. Ciężko pracowałem, razem z żoną. Kiedy były trudne chwile w branży – pracowaliśmy w sklepie tylko we dwoje – od rana do wieczora, bez personelu. Był to moment kiedy klienci odeszli do marketów i dyskontów. Wówczas wielu naszych znajomych zamknęło swoje sklepy i bezpowrotnie wypadli z rynku. W przeciągu 3 miesięcy obroty spadły o 70%. Było ciężko, ale my przetrwaliśmy i powoli, stopniowo wróciliśmy do formy. Mamy znów dwie wspaniałe pracownice (jedna z nich na zdjęciu), które są u nas bardzo długo i doceniają swoją pracę, a także atmosferę w sklepie. Kocham handel i swoją pracę, ale muszę przyznać, że jestem już zmęczony i powoli zmierzam na zasłużoną emeryturę.
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.