Klienci to nie tylko osoby, dzięki którym zarabiamy, ale też nasze utrapienie. Są panowie, którzy podchodzą do kasy i mówią „To, co zawsze”. Oczywiście nie jesteśmy w stanie zapamiętać, jaki alkohol pije każdy z nich. Pytamy:
- Ale co dokładnie?
- No Pani wie...
- Przykro mi, ale nie pamiętam,
- No to, ten, no... To co zwykle.
Pan się uśmiecha do nas pod nosem, kolejka za nim rośnie, a my starając się poradzić w sytuacji pokazujemy różne trunki dopóki klient nie kiwnie głową, że trafiłyśmy. Bywają też stali klienci, którzy traktują nas jak rodzinę i po prostu chcą porozmawiać. Czasem szef się denerwuje, kiedy widzi, że klientka stoi już kolejną godzinę przy kasie, opowiada o swoich wnukach, a kupuje, np. tylko chleb czy wodę. Jednak zawsze mu powtarzamy – praca w sklepie to praca z klientem, nie stracimy go, jeśli cierpliwie spełnimy jego potrzeby, niezależnie od tego czy będzie to podanie towaru czy wysłuchanie.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.