Z rynku FMCG

24 marki własne Netto z certyfikatem TOP Produkt „Doceń Polskie”

Wtorek, 11 lipca 2017
Sieć sklepów Netto zgłosiła do programu „Doceń Polskie” 24 produkty z oferty swoich marek własnych. Certyfikat oraz maksymalną liczbę punktów zdobyły wszystkie rekomendowane artykuły spożywcze, zyskując miano Top Produktów.
Program „Doceń Polskie” to wyjątkowa inicjatywa branży, której nadrzędnym celem jest promowanie najlepszych jakościowo produktów, wytworzonych w naszym kraju. Patronat nad wydarzeniem sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a współpracę merytoryczną nad oceną i przyznaniem znaku sygnują Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Związek Polskie Mięso, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Fundacja KLUBU SZEFÓW KUCHNI.

Wszystkie artykuły spożywcze biorące udział w audycie konkursu „Doceń Polskie” otrzymują od Loży Ekspertów noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Za każdą z tych cech można zdobyć od 1 do 10 punktów. Certyfikaty „Doceń polskie” i „Doceń polskie - MARKI WŁASNE” są przyznawane produktom, które zdobędą minimum 7,5 pkt. Tytułem TOP PRODUKT honoruje się zaś artykuły najwyższej jakości - z maksymalnymi notami.

W wiosennej edycji programu tytuł TOP PRODUKTU otrzymały wszystkie 24 artykuły marek własnych, zgłoszone przez sieć sklepów Netto. Oznacza to, że w ocenie ekspertów odznaczają się wyjątkowymi walorami jakościowymi oraz smakowymi. Na liście nagrodzonych znalazły się między innymi kiełbasy, wędliny i szynki marki Bergio, sery Maduro, a także produkty nabiałowe Miletto, pierniki TOREMO oraz specjały marek Rajski Sad, Corsarro i Paradiso. Wspomniane artykuły są dostępne każdego dnia, we wszystkich placówkach sieci Netto.

- Jakość marek własnych Netto od wielu lat jest w centrum naszej uwagi – mówi Daniel Grabka, dyrektor Zakupów Netto Polska. – Wybór najlepszych z najlepszych był dla nas bardzo trudny i jesteśmy naprawdę dumni, że Loża Ekspertów tak prestiżowego programu jak „Doceń Polskie” w pełni go podzieliła. Nie jest dla nas zaskoczeniem, że nasze produkty zebrały tak wysokie noty – wiemy, że w pełni na nie zasłużyły, a co jeszcze ważniejsze – wiedzą o tym także nasi klienci. To wybór klientów był dla nas koronnym argumentem, kiedy typowaliśmy produkty do certyfkacji. Do współpracy przy produkcji naszych marek własnych zapraszamy sprawdzone polskie firmy, do których mamy zaufanie i wiemy, że są w stanie spełnić nasze wymagania, dotyczące najwyższej jakości.

Polskie pochodzenie artykułów spożywczych to cecha, która ma coraz większe znaczenie dla konsumentów. Według tegorocznego raportu agencji badawczej Open Research „Patriotyzm konsumencki Polaków”, kraj produktów spożywczych jest ważny i bardzo ważny aż dla 68 proc. ankietowanych, a 7 na 10 Polaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu produktu. Warto również nadmienić, że tendencje w tych kategoriach są rosnące z roku na rok . Netto ze szczególną uwagą śledzi ten trend, ponieważ w ofercie tej sieci handlowej aż 95 proc. produktów spożywczych ma polski rodowód – pochodzi od polskich dostawców lub producentów.

Lista nagrodzonych produktów:

Przechwytywanie_1.JPG


Więcej informacjo o programie na:
Więcej informacji o sklepie na:



tagi: Netto , marki własne , certyfikat , TOP Produkt , Doceń Polskie ,