SPAFOOD – polska marka zdobyła uznanie w Brukseli za światowy smak i jakość
Środa, 05 lipca 2017
Marka SPAFOOD, będąca symbolem najwyższej jakości produktów żywnościowych typu convenience, została nagrodzona w prestiżowym międzynarodowym konkursie Superior Taste Award 2017 w Brukseli. Gwiazdkami jakości uhonorowane zostały dwa produkty tej marki: Cordon Blue oraz Chicken leg skewer with thyme and lemon. Ocenie podlegały wygląd, pierwsze wrażenie, aromat, konsystencja, zapach oraz smak produktu.
Organizowany w Europie Superior Taste Award to renomowany konkurs w branży żywieniowej. Superior Taste Award wręczana jest corocznie producentom żywności i napojów za smak i jakość. Nagrody dla najlepszych przyznawane są od 2005 roku przez International Taste & Quality Institute - ITQI (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) z siedzibą w Belgii. W tym roku testowi poddanych zostało 1989 produktów pochodzących z 93 krajów, z czego 45% stanowiły napoje, a 55% produkty żywnościowe. Skład konkursowego jury to światowe grono 135 degustatorów z wieloletnim doświadczeniem, szefów kuchni, sommelierów oraz specjalistów ds. napojów.
Podczas tegorocznej gali Superior Taste Award 2017, odbywającej się 14 czerwca w Belgii podwójne złoto otrzymały dwa artykuły marki SPAFOOD: Cordon Blue (dwie złote gwiazdki) oraz Chicken leg skewer with thyme and lemon (dwie złote gwiazdki). Oba produkty przeznaczone są dla kanału HoReCa, z czego Cordon Blue – głównie na rynek krajowy, a szaszłyk – na rynek zagraniczny.
Nagrody Superior Taste Award dla produktów SPAFOOD stanowią potwierdzenie słuszności obranej przez firmę strategii rozwoju, opartej na innowacyjności oraz dostarczaniu naszym klientom wysokiej jakości produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców – mówi Paweł Ławniczak Prezes Zarządu SPAFOOD.
SPAFOOD stosuje innowacyjne rozwiązania technologiczne, co umożliwia uzyskanie produktów o powtarzalnych parametrach smaku, wagi i rozmiaru. Niezależnie od wielkości partii produkty tej marki zawsze zachowują swoją jakość, od pierwszej do ostatniej sztuki.
Ta nagroda to dowód, że rdzennie polskie marki mogą zdobywać wysoką pozycję w segmencie produktów żywieniowych i z powodzeniem konkurować na arenie międzynarodowej – podkreśla Paweł Ławniczak - Utwierdzamy się w przekonaniu, że działania firmy zgodne z międzynarodowymi standardami żywności IFS, BRC oraz inwestycje w nieustanny rozwój spółki, przynoszą zamierzone efekty. Po tak spektakularnych sukcesach na rynkach zachodnich planujemy zwiększyć naszą obecność na rynku polskim. W obecnej chwili 80 proc. naszych towarów stanowi eksport, a rynek krajowy prawie 20 proc. - dodaje Prezes Ławniczak.
Na zdjęciu od lewej: chef Jean Sabine, Andy Van den Bergh SPAFOOD, chef Alain Reix, Marc Van Grembergen SPAFOOD
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.