Rosnąca konkurencja wynikająca ze znacznej liczby sklepów oraz coraz większa popularność zakupów żywności w internecie sprawiają, że kierownicy sklepów stacjonarnych muszą zwiększyć komfort zakupów klientów i zapewnić sobie ich lojalność. Szczególny potencjał oferuje tutaj dział produktów chłodniczych. Nowe, przezroczyste, bezramowe systemy drzwi szklanych Termofrost® firmy SCHOTT zapewniają niezakłócony widok prezentowanego towaru i ułatwiają klientom orientację i podjęcie decyzji w punkcie sprzedaży. Dodatkowo wpływają na znaczne zmniejszenie zużycia energii.
Podczas zakupów spożywczych klienci często działają pod presją czasu, gdyż życie staje się coraz szybsze i bardziej gorączkowe. Współcześni konsumenci naprawdę doceniają możliwość znalezienia pożądanych produktów szybko i bezproblemowo. Supermarkety korzystają na przejrzystej i atrakcyjnej prezentacji towaru, gdyż z bardzo dużym prawdopodobieństwem klienci przyjdą do nich ponownie. Dotyczy to również działów produktów chłodniczych – łatwiejsza orientacja w różnych kategoriach produktów ułatwia wybór towaru i niewątpliwie poprawia komfort zakupów klienta. Co istotne, wpływa to również pozytywnie na wyniki sprzedaży supermarketu.
Drzwi rozwierne lub przesuwne
Całkowicie przezroczyste drzwi do systemów chłodniczych Termofrost® firmy SCHOTT są dostępne w wersji rozwiernej lub przesuwnej. Dzięki przezroczystym ramkom dystansowym w szybach zespolonych pionowe krawędzie są prawie niewidoczne i tym samym nie przesłaniają widoku produktów ułożonych na półce regału chłodniczego. Umożliwia to większą elastyczność w prezentowaniu towaru i ułatwia orientację w dziale produktów chłodniczych. Niezależnie od miejsca na półce każdy produkt jest w pełni widoczny, nawet za krawędzią drzwi.
„Nasz nowy system praktycznie niewidocznych drzwi szklanych gwarantuje szczególnie pozytywne doświadczenia zakupowe klientów. Sklepy spożywcze mogą tworzyć atrakcyjną ekspozycję produktów w strefach chłodniczych. Lepsza widoczność pozwala na większą elastyczność podczas układania produktów w regale chłodniczym, a klient może lepiej zorientować się w ofercie i szybciej znajdzie to, czego szuka. Idealne rozwiązanie dla wszystkich” – wyjaśnia Adam Gozdowski, Menedżer ds. Sprzedaży w firmie SCHOTT Poland.
Nowoczesne, praktycznie przejrzyste drzwi regałów chłodniczych mają także elegancki wygląd. Dzięki temu można poprawić ogólny wizerunek sklepu jako miejsca innowacyjnego i sprostać oczekiwaniom nowoczesnego konsumenta, który woli doświadczać wygodnych i przyjemnych zakupów w swoim ulubionym sklepie.
Mniejsze zużycie energii
Kolejną istotną zaletą drzwi Termofrost® jest oszczędność energii: dzięki zastosowaniu szyb zespolonych znacznie łatwiej jest utrzymać odpowiednią temperaturę chłodzenia, a zużycie energii zmniejsza się nawet o 65% w porównaniu z otwartymi regałami chłodniczymi. Jest to możliwe, ponieważ nowe drzwi charakteryzują się niższym współczynnikiem przenikalności cieplnej niż tradycyjne drzwi szklane. Dodatkowa korzyść: nowe drzwi mogą być zastosowane do modernizacji zamontowanych już regałów chłodniczych.
Systemy drzwi szklanych SCHOTT Termofrost®
Przezroczyste systemy drzwi szklanych SCHOTT Termofrost® są dostępne jako drzwi rozwierne serii T.AGD 3 oraz jako drzwi przesuwne serii T.SDS 2. Ze względu na jasne i przezroczyste pionowe krawędzie, drzwi zapewniają 100% przejrzystość. To innowacyjne rozwiązanie znajduje zastosowanie zarówno w nowo zainstalowanych regałach chłodniczych, jak i w ramach modernizacji istniejących mebli chłodniczych. SCHOTT Termofrost®: ponad 40 lat doświadczenia w zakresie chłodnictwa komercyjnego.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.