Produkty marki własnej są podzielone na produkty Classic, jak i Premium. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów .
Nowym produktem jest mleczko Ivoria , które zostało stworzone specjalnie na okres wiosenno - letni, o czym świadczy jego opakowanie.
Poszerzona o nowe produkty została gama brand-u Dąbrowski o cztery nowe wódki smakowe .
Produktów do czyszczenia zostały uzupełnione o rękawice pod marką Apta, które są wyłożone bawełnianą powłoką pozwalają jej swobodnie oddychać.
Gama naczyń jednorazowych TULIPE zmienia szatę graficzną opakowań. Dodatkowo podwojona została liczba kubków i talerzy w opakowaniu.
(MN)
tagi: intermarche , supermarkety ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...