Kategorie produktów

Karmi – nie za słodkie, nie za gorzkie

Środa, 14 czerwca 2017 HURT & DETAL Nr 06/136. Czerwiec 2017
W ramach odświeżenia marki Karmi wprowadziło na rynek nowe opakowania z hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Jest to element kampanii wizerunkowej, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że bezalkoholowe piwo Karmi jest idealne zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Uniseksowy charakter marki podkreślają nowe opakowania. Uproszczona grafika etykiet, z symbolem kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu, podkreśla piwny charakter Karmi i zachęca do spróbowania zarówno panie jak i panów.
Nową strategię marki pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” stworzyła firma doradcza Kubuj Strategia, za rebranding odpowiada agencja Dragon Rouge.

Wprowadzeniu Karmi w nowych opakowaniach towarzyszą działania na poziomie sklepów oraz w mediach społecznościowych. Za kreację ATL-ową i BTL-ową, odpowiada Red8 Advertising a za działania w social media Red8 Digital.


tagi: Karmi , bezalkoholowe piwo , Nie za słodkie , nie za gorzkie ,