Z rynku FMCG

Nowy Hochland Kanapkowy – kremowy serek z charakterem! Relacja ze spotkania prasowego

Piątek, 02 czerwca 2017
Alina Wędlina von Schinka z synkiem Szynkiem, Mieszko „Prezes” Mleczko i Ula Cebula - to tylko niektórzy goście, którzy pojawili się w popularnym studio Tęcza 6 w Warszawie. Tych niezwykle charakternych bohaterów nowego… serka Kanapkowego Hochland gościom spotkania prasowego przedstawił Marcin Prokop oraz sześciu popularnych blogerów kulinarnych. My już od dziś możemy poznać ich dzięki nowej kampanii reklamowej Hochland.
Nowy Kanapkowy to pyszny aksamitny ser o kremowej konsystencji. Za jego wyjątkowy charakter odpowiadają wyraziste składniki i różnorodność dostępnych smaków! W ofercie można wybierać spośród sześciu wariantów, wśród których znalazły się: śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem.

Gości spotkania prasowego przywitał Marcin Prokop, znany prezenter i dziennikarz telewizyjny. Do współpracy zaproszono także 6 blogerów kulinarnych, którzy przygotowali swoją wersję „Kanapki z charakterem”. Każdy z nich miał okazję stworzyć propozycję z innym wariantem smakowym serka Kanapkowego, którą zaprezentował gościom spotkania. Zaproszeni blogerzy na co dzień prowadzą bardzo popularne portale: Smaczna Pyza, Wrząca Kuchnia, Czosnek w Pomidorach, Jaja w Kuchni, Smakowity Kąsek oraz Magiczny Składnik.

W ramach spotkania nastąpiła prezentacja rodziny Nowych Serów Kanapkowych, a także WIELKA PREMIERA najnowszej reklamy telewizyjnej serów Kanapkowych. Silne wsparcie marketingowe dla nowego Hochland Kanapkowego planowane jest już od początku czerwca w kilku mediach równolegle: telewizji, social mediach, kinie, internecie, a także w postaci ambientów i szeroko zakrojonych działań PR – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Poza sześcioma stołami blogerskimi zaplanowano na spotkaniu prasowym dodatkowy stół pt. „Kanapkowy kreatywnie”. Właśnie tam przedstawiciele mediów mogli samodzielnie przygotować swoją autorską kanapkę, a także wypowiedzieć się na jej temat. Atrakcją spotkania był występ Kabaretu SMILE, który w skeczu pt. „Śniadanie”, popularnym hicie telewizyjnym, przedstawił swoją wersję śniadania z charakterem i z Kanapkowym.

W spotkaniu wzięło udział ponad 100 osób, a wśród nich zaproszeni przedstawiciele mediów z różnych segmentów: poradniki, kulinarne, lifestylowe, people, zdrowotne, parentingi, handlowe, branżowe, a także blogerzy i vlogerzy.

3_1.jpg

Od lewej:
Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska
Magdalena Stolińska Junior Brand Manger w Hochland Polska
Beata Okrój-Rozbiewska CEO w Quality PR
Monika Dutka Junior Brand Manager w Hochland Polska
Jagoda Konarska Project Manager w Quality PR
Marcin Prokop


tagi: Hochland Kanapkowy , kremowy serek , relacja , spotkanie prasowe ,