Do grona partnerów korporacyjnych XII edycji programu CEMS Chance dołączyło Nestlé Polska. Celem programu jest pomoc młodym ludziom w podjęciu decyzji edukacyjnych i zaplanowaniu ścieżki zawodowej.
CEMS Chance to inicjatywa skierowana do wszystkich uczniów klas III gimnazjum oraz I klas szkół ponadgimnazjalnych. Uczestnicy programu, mający z różnych przyczyn utrudniony start w dorosłe życie, często nie są świadomi szans, z jakich mogą skorzystać. Autorzy projektu chcą nauczyć ich je dostrzegać i wykorzystywać, aby w przyszłości ci młodzi ludzie mogli odnieść sukces.
Do tegorocznej, już XII edycji programu CEMS Chance, dołączyła firma Nestlé Polska, która już od blisko 20 lat wspiera młodych w wejściu na rynek pracy poprzez Program Letnich Praktyk oraz inicjatywę “Nestlé needs YOUth”. W jej ramach firma stworzyła młodym ponad 2000 szans zatrudnienia.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.