30 marca odbyła się pierwsza konferencja prasowa marki Hada Labo Tokyo, wchodzącej właśnie na polski rynek. Spotkanie rozpoczęła dyrektor generalna Dax Cosmetics – Ewa Blocher, która przedstawiła gościa specjalnego – Akiyoshi Yoshidę, Prezesa The Metholatum Company i Dax Cosmetics, będących częścią japońskiego koncernu Rohto Pharmaceuticals Group.
W dyskusji na temat japońskiej pielęgnacji i bestsellerowych kosmetyków Hada Labo TokyoTM wzięły udział: Kayoko Tsuji (Marketing Manager, Rohto Pharmaceuticals Group Japan), Anna Buczyńska (Senior Brand Manager marki Hada Labo w Polsce) oraz Alicja Falender (Kierownik Laboratorium Badawczo-Rozwojowego Dax Cosmetics). Marka Hada Labo Tokyo została stworzona w 2004 roku. Od kwietnia kosmetyki Hada Labo Tokyo są dostępne w Polsce we wszystkich drogeriach Rossmann.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.