Zafira to wymarzony samochód dla osób kochających życie.
Jest przestronny i stylowy, a jazda nim to prawdziwa przyjemność.
Znany już z modelu Astra, a udoskonalony na potrzeby Zafiry system zawieszenia IDSPlus z elektronicznym układem stałej kontroli amortyzacji CDC zapewnia wspaniałe właściwości jezdne. Inne nowości techniczne oferowane po raz pierwszy w klasie kompaktowych vanów to między innymi współpracujący z układem kierowniczym system biksenonowych reflektorów adaptacyjnych o dynamicznym doświetlaniu krzywej zakrętu. Wyjątkowo szeroka gama silników dostępnych w nowej Zafirze obejmuje najnowocześniejsze jednostki o pojemności skokowej od 1,6 do 2,2 litra i mocy od 74 kW/100 KM do 147 kW/200 KM. Żaden z konkurentów nie oferuje tak szerokigo wyboru układów napędowych. Wszystkie jednostki wysokoprężne Zafiry są wyposażone w najnowszej generacji układ wielokrotnego wtrysku bezpośredniego common-rail i bezobsługowy filtr cząstek stałych DPF. Szczególnie ekonomiczną i przyjazną dla środowiska alternatywą wobec silników benzynowych i wysokoprężnych ma być w przyszłości samochód napędzany sprężonym gazem ziemnym (CNG). Wygląd nowej Zafiry wyraża pewność siebie, dynamizm, a jej związek z Astrą jest oczywisty i stanowi interpretację jej stylistyki w klasie vanów o kompaktowych wymiarach. Sportowego charakteru nadaje Zafirze charakterystyczna linia Opla - wyraźne przetłoczenia w kształcie litery V z przodu i z tyłu, mocna, wznosząca się ku tyłowi linia okien i aerodynamiczna linia dachu opadająca w tylnej części. Dynamizm podkreślają przyciągające uwagę detale - duże wloty powietrza w przednim zderzaku, nowoczesne, trójwymiarowe przednie reflektory i tylne światła oraz trapezowata, chromowana osłona chłodnicy z logo Opla. Przestronne wnętrze zostało wykonane z materiałów najwyższej jakości, cechuje je precyzyjne wykończenie i perfekcyjna ergonomia. Przykładem może być skonstruowana z myślą o wygodzie kierowcy deska rozdzielcza - wszystkie przełączniki rozmieszczone są w zasięgu ręki. Dźwignia zmiany biegów jest umieszczona wyżej, co umożliwia łatwiejszą obsługę. Znalazo się też miejsce na dźwignię hamulca ręcznego o nowej konstrukcji w kształcie litery U, umieszczoną na konsoli centralnej. Nowy panel instrumentów zwraca uwagę chromowanymi obwódkami wskaźników (wersja Edition i wyższe) i przejrzystym układem konsoli centralnej z dużym, ułatwiającym odczytywanie informacji monitorem. Wyświetlane na nim dane pochodzą z nowoczesnych systemów audio-informacyjnych, wykorzystujących koncepcję intuicyjnej obsługi, mogących obejmować układ nawigacji, DVD oraz technologię Bluetooth.
tagi: opel zafira ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....