Kategoria zdrowej żywności oraz produktów funkcjonalnych rozwija się bardzo dynamicznie. Coraz więcej osób poszukuje produktów, które nie tylko spełniają swoją podstawową funkcję, jaką jest odżywianie, ale są także dostosowane do rosnących potrzeb i wymagań konsumentów. Wynikają one z globalnych trendów żywieniowych oraz zróżnicowanego stylu życia – coraz wyższa świadomość konsumentów dotycząca zasad żywienia oraz rynek otwarty na innowacje sprawiają, że kategorie wszystkich spożywczych artykułów funkcjonalnych stale się rozwijają. Można zaobserwować, że już niemal w każdym z segmentów produktów spożywczych znajdują się specjalne linie dedykowane poszczególnym trendom żywieniowym. Ogromna potrzeba konsumentów i otwarcie się na nowe rozwiązania sprawia, że producenci inwestują w swoje portfolio i systematycznie wzbogacają je o produkty funkcjonalne – np. pozbawione cukru, bez składników pochodzenia zwierzęcego czy też wzbogacone składnikami aktywnymi. Wawel, kreując trendy i odpowiadając na potrzeby konsumentów, systematycznie rozwija swoje portfolio, wprowadzając do niego innowacyjne pozycje, takie jak czekolada Peanut Butter odpowiednia dla wegan czy całą serię słodyczy bez dodatku cukru, które zachowują 100% smaku standardowych wersji produktów – co w słodyczach jest najważniejsze.
Dlaczego warto mieć w swoim sklepie słodycze bez dodatku cukru?
Systematycznie rośnie liczba osób z nietolerancjami żywnościowymi, którzy poszukują smacznych produktów, wpisujących się w ich specyficzne potrzeby.
Zwiększone zapotrzebowanie na produkty funkcjonalne – w wielu sklepach zostały stworzone osobne półki dedykowane tego typu produktom.
Sprzedaż produktów bez dodatku cukru w Polsce, co wpisuje się w światowy trend, rośnie z roku na rok.
Bardziej świadomi konsumenci coraz częściej wybierają produkty z dodatkowymi benefitami, tj. bez dodatku cukru i ze zmniejszoną kalorycznością.
Wawel systematycznie rozwija swoją ofertę w kategorii słodyczy bez dodatku cukru. Obecnie w ofercie Wawel można znaleźć:
Czekolady pełne bez dodatku cukru (100 g) – Mleczna, Gorzka oraz z dodatkami (Gorzka z cząstkami pomarańczowymi, Mleczna z kokosem)
Wafle bez dodatku cukru (110 g) – kakaowe i waniliowe
Wafle impulsowe bez dodatku cukru (30 g) – kakaowe i waniliowe → NOWOŚĆ
Galaretki Fresh & Fruity bez dodatku cukru o zmniejszonej kaloryczności (120 g oraz w sprzedaży na wagę) → NOWOŚĆ
Produkty bez dodatku cukru stanowią istotny element asortymentu spożywczego, który spotyka się z coraz większym zainteresowaniem konsumentów. Z tego względu ich obecność na sklepowych półkach staje się niezbędnym dopełnieniem oferty słodyczy, zwłaszcza w przypadku sklepu, który chce odpowiadać na rosnące potrzeby konsumentów i posiadać kompleksową gamę produktów.
Produkty z linii bez cukru są idealne dla:
Diabetyków oraz osób dbających o właściwy poziom cukru we krwi.
Osób dbających o linię, dla których dobór składników ma znaczenie.
Wymagających, którzy oczekują pełni smaku w produktach bez dodatku cukru.
Aktywnych, którzy chcą mieć zawsze przy sobie przekąskę dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb.
Gdzie warto ułożyć na półce słodycze bez dodatku cukru?
Na półce dedykowanej produktom funkcjonalnym i ze zdrową żywnością.
Na półce ze słodyczami standardowymi.
Na specjalnych standach, na których można zobaczyć szeroką ofertę linii bez dodatku cukru.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.