Trzy pytania do Magdaleny Koszeli, Senior Brand Managera Oranżady Hellena w firmie Colian kieruje Monika Górka.
Kultowa Hellena łączy 20-letnią tradycję z nowoczesnymi trendami. Co na to konsument?
Oranżada Hellena, która towarzyszy Polakom od wielu lat, zmienia się razem z nimi. Osoby, które pamiętają kultowy smak napoju z dzieciństwa, dziś są już dorośli i zapoznają młode pokolenie z Oranżadą Hellena, której niepowtarzalny, landrynkowy smak nie zmienił się od lat. By trafić do młodszych konsumentów, unowocześniamy naszą ofertę, m.in. poprzez wprowadzanie atrakcyjnych nowości produktowych. Dziś oferujemy miłośnikom Oranżady Hellena napoje w poręcznych formatach impulsowych czy Oranżadę Hellena Fit, która wzbogacona jest naturalnym słodzikiem – stewią, obniżającą kaloryczność o 30% w stosunku do tradycyjnej oranżady. Oranżada Hellena ma dziś bardzo nowoczesne oblicze, silny branding komunikujący główne wartości marki. Jesteśmy liderem w kategorii oranżad i jednym z czołowych graczy na rynku napojów gazowanych. Konsumenci bardzo chętnie sięgają po nasze produkty, co jest najlepszym dowodem na to, że w pełni akceptują naturalne zmiany, oferowane nowości i kierunek, w jakim zmierza marka Oranżada Hellena.
Hellena w puszce to hit ubiegłorocznej sprzedaży, czy podobnie będzie i w tym sezonie?
Na wysoką sprzedaż Oranżady Hellena w puszce ma wpływ kilka czynników. Przede wszystkim to produkt zgodny z trendami, przeznaczony dla aktywnych, mobilnych osób, które porcję musującego orzeźwienia chcą mieć zawsze przy sobie. Oranżada Hellena w puszce to kwintesencja modnych formatów impulsowych, napojów „na jeden łyk”, które gaszą pragnienie w każdych okolicznościach. Przed nami sezon pełen wyzwań i nowości, które – mamy nadzieję – przypadną do gustu miłośnikom Oranżady Hellena. Prognozujemy, że format puszki znów może być hitem sprzedażowym.
Jak udział Kuby Wojewódzkiego wpłynął na wizerunek brandu?
Udział Kuby Wojewódzkiego wpłynął bardzo pozytywnie na wizerunek marki Oranżada Hellena. Kuba, który jest uosobieniem nowoczesnego patriotyzmu, spontaniczności, dobrego humoru, doskonale wpisuje się w pełen pozytywnej energii charakter marki. Znana osobowość w kampanii reklamowej stanowi ważne wsparcie marketingowe i sprzedażowe, które procentuje przez długi czas. Taka postać, obecna w wysokiej jakości przekazach reklamowych, zwiększa rozpoznawalność marki, wzmacnia jej pozytywny wizerunek i niewątpliwie podwyższa prestiż.