Często zwracam uwagę na ceny produktów w moim sklepie i w marketach. Licząc koszyk zakupowy, niejednokrotnie wychodzi taniej u nas! Patrząc na gazetki promocyjne z dyskontów czy marketów zauważyłem, że na pierwszych stronach są super ceny. Ale na dalszych zdarzają się ceny półkowe naszego sklepu. Cieszy nas to, że niektórzy klienci już to zauważają. Z drugiej strony, poznałem sytuację dostawców od przedstawicielki handlowej jednej ze znanych marek rynku FMCG. Przyznała, że markety są dla nich po to, by dana marka była widoczna w dużych sklepach. Zarabiają na mniejszych placówkach handlowych, takich jak nasza. Taka polityka też nie jest w porządku. Niestety przedstawiciele nie mają na to wpływu. Największym problemem jest właśnie to, że ceny nie są takie same dla wszystkich, a od małych detalistów wymaga się dobrej sprzedaży.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.