Wiadomości

Oranżada Hellena wśród Produktów Roku 2009

Piątek, 03 kwietnia 2009
Współczesna wersja kultowego napoju minionej epoki, Oranżada HELLENA, otrzymała jeden z najbardziej prestiżowych tytułów w branży FMCG: Produkt Roku 2009. Badanie konsumenckie, przeprowadzone przez niezależną instytucję TNS OBOP, na podstawie którego wytypowano najciekawsze w ostatnim roku towary na rynku, potwierdziło wysoką rozpoznawalność marki, która zdominowała konkurencję pod względem smaku i jakości.

Oranżadę HELLENA zna dziewięciu na dziesięciu Polaków. Ten słodki, gazowany napój, produkowany w trzech kolorach - białym, żółtym i czerwonym, to współczesna wersja kultowego produktu z epoki PRL-u. Kiedyś trudno było sobie bez oranżady wyobrazić prywatkę czy letni piknik - również dzisiaj chętnie sięga po nią nie tylko starsze, ale również młode pokolenie.

 

Po zakończeniu epoki PRL-u to właśnie podkaliska firma HELLENA jako pierwsza zdecydowała się przypomnieć Konsumentom kojarzony powszechnie z minioną rzeczywistością napój. Ruch ten okazał się marketingowym strzałem w dziesiątkę: Oranżada HELLENA błyskawicznie zdobyła pozycję najsilniejszego produktu w portfolio firmy.

 

Zastosowane do wytwarzania napoju nowoczesne technologie w połączeniu z tradycyjną recepturą sprawiły z kolei, że produkt HELLENY zdeklasował konkurencję już na starcie. Obecnie marka należy do portfela Jutrzenki Colian, w którym znajdują się również m.in. wielokrotnie nagradzane tytułem Produktu Roku słodycze Jutrzenka i Goplana oraz przyprawy Appetita.

 

Producenci towarów nagrodzonych tytułem Produkt Roku zyskują prawo do umieszczania na ich opakowaniach przez 12 kolejnych miesięcy specjalnego logo, informującego o zdobyciu zaufania Konsumentów. Takie logo znajdzie się również na butelkach ulubionej oranżady polaków, Oranżady HELLENA.

tagi: Hellena ,