Oranżadę HELLENA zna dziewięciu na dziesięciu Polaków. Ten słodki, gazowany napój, produkowany w trzech kolorach - białym, żółtym i czerwonym, to współczesna wersja kultowego produktu z epoki PRL-u. Kiedyś trudno było sobie bez oranżady wyobrazić prywatkę czy letni piknik - również dzisiaj chętnie sięga po nią nie tylko starsze, ale również młode pokolenie.
Po zakończeniu epoki PRL-u to właśnie podkaliska firma HELLENA jako pierwsza zdecydowała się przypomnieć Konsumentom kojarzony powszechnie z minioną rzeczywistością napój. Ruch ten okazał się marketingowym strzałem w dziesiątkę: Oranżada HELLENA błyskawicznie zdobyła pozycję najsilniejszego produktu w portfolio firmy.
Zastosowane do wytwarzania napoju nowoczesne technologie w połączeniu z tradycyjną recepturą sprawiły z kolei, że produkt HELLENY zdeklasował konkurencję już na starcie. Obecnie marka należy do portfela Jutrzenki Colian, w którym znajdują się również m.in. wielokrotnie nagradzane tytułem Produktu Roku słodycze Jutrzenka i Goplana oraz przyprawy Appetita.
Producenci towarów nagrodzonych tytułem Produkt Roku zyskują prawo do umieszczania na ich opakowaniach przez 12 kolejnych miesięcy specjalnego logo, informującego o zdobyciu zaufania Konsumentów. Takie logo znajdzie się również na butelkach ulubionej oranżady polaków, Oranżady HELLENA.
tagi: Hellena ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...